Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Άλευρα & Δημητριακά
Αιθέρια Έλαια
Αλάτι & Μπαχαρικά
Αλιεύματα - Αλίπαστα
Αλλαντικά
Αυγά
Βιολογικά Προϊόντα
Βότανα & Μυρωδικά
Γαλακτοκομικά & Τυροκομικά
Γλυκά, Σοκολάτες & Παγωτά
Ελαιόλαδο - Ελιές
Επαλείμματα
Ζυμαρικά & Τραχανάς
Κρασί & Αλκοολούχα
Μέλι & Προϊόντα Μελιού
Μανιτάρια & Τρούφες
Μαρμελάδες & Γλυκά Κουταλιού
Μπύρες
Ξηροί Καρποί & Σπόροι
Ορεκτικά & Έτοιμα Γεύματα
Παστέλια & Μπάρες
Προτάσεις Δώρου
Προϊόντα Μαύρου Σκόρδου
Προϊόντα Φούρνου
Ροφήματα
Σάλτσες & Αλείμματα
Σνακ
Τσάι, Καφές & Αφέψημα
Υπερτροφές
Φρούτα & Λαχανικά
Χυμοί & Αναψυκτικά
Ψάρια, Θαλασσινά & Αυγοτάραχο
Όσπρια & Ρύζι
Dressings, Ξύδι & Πετιμέζι
Συνεντεύξεις

Μια δεμένη ομάδα και η άριστη ποιότητα των πρώτων υλών συνθέτουν την Agrimon

O κύριος Κηπουρός μας εξηγεί πως οι πρώτες ύλες του είναι το Α και το Ω της επιτυχίας του!

Πείτε μας λίγα λόγια για τη δραστηριότητα σας. Πώς ξεκινήσατε; Γιατί ασχοληθήκατε με το τρόφιμο;

 

Ζούμε σε έναν παραδοσιακά αγροτικό νομό. Αυτό συνιστά σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς η πρόσβαση σε ποιοτικές πρώτες ύλες είναι εύκολη, άμεση και οικονομικότερη από το να τις μεταφέρεις από μακριά. Φανταστείτε να μεταφέρεις ντομάτες με νταλίκα για ώρες το καλοκαίρι…

Από την άλλη, διαπιστώσαμε το κενό που υπήρχε στην συσκευασία– παρουσίαση των ελληνικών προϊόντων διατροφής. Αυτό το προβληματικό packaging υποβάθμιζε την πολύ θετική παγκόσμια αντίληψη για την ποιότητα του Ελληνικού τροφίμου. Έτσι καταλήξαμε σε καθαρές επιλογές σε σχέση με την ενασχόλησή μας με το τρόφιμο.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρία σας και τα προϊόντα σας.

 

Έπρεπε τα προϊόντα μας να φανερώνουν την Ελληνικότητα, συγχρόνως να επικοινωνούν την ποιότητα και την φροντίδα. Με moto το ‘προϊόντα διαλεγμένα σπυρί – σπυρί’, με βάση την παράδοση στη καλλιέργεια της ντομάτας, του ρυζιού και των λαχανικών στο νομό Σερρών και κάποια ακόμη δεδομένα της αγοράς σχεδιάσαμε τα προϊόντα agrimon.

H ίδια η λέξη agrimon, όπως είναι λογοτυπημένη φανερώνει όλους τους προϊοντικούς μας στόχους, τόσο για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, όσο και για το παγκόσμιο.

Παράγουμε σάλτσες υψηλής ποιότητας με ντομάτες και λαχανικά του τόπου μας, μείγματα με βάση το Σερραϊκό ρύζι και τη νόστιμη ποικιλία ‘καρολίνα’, εμπλουτισμένα με άγριο μανιτάρι, αρωματικά και μπαχαρικά, μαρμελάδες από ντόπια φρούτα κυρίως.

Με τις ποιοτικές πρώτες ύλες που κατά παράδοση παράγει ο τόπος μας, με τις κατάλληλες συνταγές και την φροντισμένη συσκευασία δημιουργήσαμε τα προϊόντα agrimon για τα οποία είμαστε περήφανοι.

Τι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο προϊόν; Υπάρχει κάποια πληροφορία που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

 

Κυρίως η πίστη ότι η προσπάθειά σου αξίζει, ότι την έχει ανάγκη η κοινωνία. Έτσι οπλίζεσαι με αξίες όπως το πείσμα, η επιμονή και η υπομονή, η εργατικότητα, το μεράκι…

Αυτές οι γενικές αξίες εξειδικεύονται σε σημαντικές προϊοντικές αξίες όπως διαφοροποίηση, καινοτομία, ανταγωνιστικότητα…

Η γεωγραφική θέση έχει κάποια σχέση με τα προϊόντα σας;

 

Τεράστια σχέση… Όταν ο νομός σου ξέρει να καλλιεργεί ντομάτες και ρύζι εσύ τι θα φτιάξεις?

Σίγουρα εκεί όπου ο τόπος είναι δυνατός παραγωγικά, εκεί όπου οι πρώτες ύλες είναι κοντά σου εκεί αυξάνονται τα ανταγωνιστικά σου πλεονεκτήματα. Στο παγκόσμιο σύστημα είναι τεράστια η ανάγκη να συγκεντρώνει κανείς κάθε δυνατό πλεονέκτημα για να είναι ανταγωνιστικός, απέναντι στην υπερπροσφορά αγαθών και καινοτομίας που υπάρχει.

Πως προβλέπετε το μέλλον στην ελληνική παραγωγή; Υπάρχει περιθώριο για ανάπτυξη;

 

Προβληματικό!

Υπάρχει περιθώριο για ανάπτυξη, δεν υπάρχει οργανωμένη πολιτεία με πειθαρχημένους πολίτες. Η επιτυχία είναι κυρίως και συνήθως ατομικό κατόρθωμα, η Ελλάδα όμως έχει ανάγκη και από ομαδικά κατορθώματα.

Ελλάδα ή διεθνείς αγορές; Που στοχεύετε και πως βλέπετε να εξελίσσεται η ελληνική αγορά;

 

Και τα δύο! Από την αυλή σου, από την περιοχή σου θα ξανοιχθείς. Θα πάθεις, θα μάθεις, θα εξοπλιστείς όπως πρέπει και θα επιδιώξεις ένα μεγαλύτερο ταξίδι.

Σήμερα χρειάζονται πολλά για να πετύχει κανείς στην Ελλάδα. Η επιχειρηματική επιβίωση και ανάπτυξη είναι δύσκολο κατόρθωμα. Η ανάπτυξη εκτός Ελλάδος όμως απαιτεί πολύ περισσότερα πράγματα. Απαιτεί επιχειρηματική αριστεία!

Ξεχωρίζετε κάποιο από τα προϊόντα σας; Αν ναι ποιο και γιατί;

 

Ξεχωρίζουμε τις σάλτσες μας και τα μείγματα ρυζιού.

Και στις δύο οικογένειες προϊόντων συνυπάρχουν όλες οι αξίες που πρέπει για να είναι τα προϊόντα ανταγωνιστικά. Διαθέτουν καινοτομία στην συνταγή– γεύση, στην παραγωγική διαδικασία, στην ποιότητα και διαφορετικότητα της συσκευασίας. Και βέβαια, καταξιώνονται πλέον στην αγορά. Όταν ακούμε τις νοικοκυρές να σχολιάζουν τόσο θετικά τα προϊόντα αυτά, πώς να μην τα ξεχωρίσουμε;

Τι σημασία έχει για ένα προϊόν να είναι βιολογικό και που απευθύνεται;

 

Έχει μεγάλη σημασία στο Marketing, όχι όμως τόση στην ουσία. Είναι δύσκολο για ένα προϊόν να είναι πραγματικά βιολογικό, για κάποια είναι αδύνατο. Και για τα περισσότερα βιολογικά οι καταναλωτές ήδη αμφισβητούν την φερεγγυότητά τους…

Με τόση ανασφάλεια λοιπόν γύρω από το θέμα, τι να πει κανείς!

Στην Ελλάδα παρατηρούμε πολύ καλό επίπεδο σε συσκευασίες και εικόνα από τους παραγωγούς. Τι σας ωθεί να προσπαθείτε για ένα καλό packaging;

 

Εκείνο που χρειάζεται δεν είναι ένα πολύπλοκο, σοφιστικέ, ακριβό και καινοτόμο packaging αλλά το optimum!

Αυτό που δεν φορτίζει με παράλογο κόστος το προϊόν, αυτό που δεν αλλοιώνει την πραγματικότητα του περιεχομένου αλλά που την αναδεικνύει, αυτό που επικοινωνεί την αλήθεια του προϊόντος και όχι μία συχνά υπερβολική αντίληψη για την αξία του. Σαν να περάσαμε ξαφνικά στην αντίπερα όχθη. Από ένα κακό packaging περάσαμε σε κάποιες υπερβολές.

Μπορούν οι Έλληνες παραγωγοί να κάνουν τη διαφορά στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων; Τι πιστεύετε;

 

Ναι, μπορούν υπό προϋποθέσεις… όχι όμως μόνοι τους!

 

Θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο δουλειά των παραγωγών να κάνουν την διαφορά, όσο δουλειά όλων των Ελλήνων.

Και εξηγούμαι: Επιμελητήρια, πανεπιστήμια, τράπεζες, υπουργεία… χωρίς τους μεγάλους θεσμούς δίπλα του, ο παραγωγός είναι μόνος και αρκετά ανίσχυρος. Αν η Ελλάδα πιστεύει ότι η ποιότητα του ελληνικού προϊόντος συνιστά εθνικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, τότε πρέπει η Ελλάδα να επενδύσει… μαζί με τους παραγωγούς.

Σκεφτήκατε ποτέ να τα “παρατήσετε” και να αλλάξετε δραστηριότητα;

 

Ο καθένας συναντά στον δρόμο του δυσκολίες, μερικές φορές άλυτα προβλήματα, ατυχίες. Ότι δεν σε σκοτώνει όμως σε κάνει ποιο δυνατό! Η υπομονή κερδίζει στο τέλος…

Ναι, την σκέψη την έκανα, αλλά βαθιά μέσα μου δεν την εννοούσα. Ήταν καρπός στιγμιαίας κούρασης.

Θα συνεχίσουμε αυτήν την δραστηριότητα, δεν θα την αλλάξουμε …

Ποια είναι τα όνειρα σας για το μέλλον;

 

Τι άλλο πέρα από την καταξίωση της agrimon εντός και εκτός Ελλάδας… Ενώ όμως οι σκέψεις μας θα ταξιδεύουν στον ουρανό, τα πόδια μας πρέπει να πατούν στη γη!

Υγεία, αγάπη μέσα στην ομάδα εργασίας (οικογένεια και συνεργάτες) ώστε να επιτυγχάνουμε τους μικρούς, καθημερινούς μας στόχους. Τα όνειρα εκπληρώνονται στην κορυφή της κλίμακας. Πρέπει να ανέβεις όλα τα σκαλιά, αν σκοντάψεις να ξανασηκωθείς και να συνεχίσεις…

Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου