Τι είναι η ΝΟΜΗ;

Ιστορία ΝΟΜΗ

Απαρχή του ταξιδιού είναι η γνωριμία με την ελληνική γη, η συνεύρεση με τους Έλληνες μικροπαραγωγούς, η συνάντηση και η περιήγηση στις παραγωγικές μονάδες, η γευστική δοκιμή των ελληνικών προϊόντων. Στη ΝΟΜΗ θέλουμε να αναδείξουμε τα ελληνικά προϊόντα αξιοποιώντας τη δύναμη της εικόνας τους. Ο δρόμος της επιτυχίας ενός προϊόντος δεν εξαρτάται μόνο από την ποιότητα του αλλά και από την εικόνα του, από την εμπειρία που περικλείει, από το ταξίδι που πρέπει να γίνει, από την ονομασία προέλευσης, από την θύμηση, από τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση.

Ο Έλληνας καταναλωτής με το πέρασμα των χρόνων γευστικά πέρασε στη λήθη, τα ξέχασε, τα υποβάθμισε και πολλοί από τους νεώτερους δεν τα έζησαν ποτέ. Σκοπός της ΝΟΜΗΣ είναι να επανέλθει η αξιοπιστία των ελληνικών προϊόντων εκεί που ήταν κάποτε, σκοπός της ΝΟΜΗΣ είναι να ενημερώσει τον Έλληνα καταναλωτή για την ύπαρξη τους, τη διατροφική τους αξία, τη γεύση τους.

 

Τι είναι η ΝΟΜΗ; Ποιος ο σκοπός της; 

ΝΟΜΗ - nomeefoods.gr ΕΞΠΟΤΡΟΦ έκθεση ελληνικά προϊόνταΗ ΝΟΜΗ είναι ο «ειδικός» που χρειάζεται κάθε παραγωγός στον κλάδο του τρόφιμου και ποτού ώστε να αποκτήσουν τα προϊόντα του τη μέγιστη αναγνωρισιμότητα στο κοινό τους. Με ενέργειες στοχευμένου μάρκετινγκ δημιουργήσαμε μία υψηλής ποιότητας υπηρεσία.

Στην ιστοσελίδα μας συγκεντρώνουμε προϊόντα από όλη την Ελλάδα και δημιουργούμε για το καθένα από αυτά και για τον παραγωγό τους μία σελίδα καθαρής προβολής απαλλαγμένης από σχετικές διαφημίσεις, δίνοντας έμφαση στην εικόνα του προϊόντος και σε σημαντικές πληροφορίες για το ίδιο το προϊόν, την παραγωγική του διαδικασία, τον παραγωγό του. Με αυτόν τον τρόπο η ΝΟΜΗ αποτελεί μία λύση ολοκληρωμένης πληροφόρησης γύρω από την ελληνική παραγωγή τροφίμων και ποτών με μια εξαιρετικά εύκολη αναζήτησή ανά κατηγορία προϊόντος και ανά προέλευση.

Μέσα από τη σελίδα μας ο ενδιαφερόμενος (chef, εστιατόριο, παντοπωλείο – delicatessen, εξειδικευμένος καταναλωτής, κλπ.) μπορεί να έχει πρόσβαση σε χιλιάδες προϊόντα από εκατοντάδες παραγωγούς με πλήρη περιγραφή, φωτογραφικό υλικό και στοιχεία επικοινωνίας για το καθένα από αυτά και τους παραγωγούς τους.

 

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχονται; 

Η ΝΟΜΗ – nomeefoods.gr είναι μία start up επιχείρηση με εξειδίκευση στο τρόφιμο και το ποτό, όπου εκτός από την ιστοσελίδα παρέχει ένα ευρύ φάσμα b2b υπηρεσιών, όπως (επιγραμματικά):

ΝΟΜΗ corners: Τα ΝΟΜΗ corners είναι η νέα εμπορική δραστηριότητα της ΝΟΜΗΣ όπου αναλαμβάνουμε και βρίσκουμε για χάρη των παραγωγών μας επιλεγμένα παντοπωλεία και delicatessen σε όλη την Ελλάδα μέσα στα οποία τοποθετούμε μια δικιά μας γωνιά. Αυτή η γωνιά, σχεδιασμένη από εμάς ώστε να δίνεται έμφαση πάντα στην καθαρή προβολή των προϊόντων γεμίζει με μια ποικιλία από προϊόντα των συνεργαζόμενων με εμάς παραγωγών. Το μέγεθος αυτής της γωνιάς βέβαια ποικίλει ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες υποστήριξης του κάθε χώρου.

ΝΟΜΗ marketing: Αναλαμβάνουμε την εκπόνηση πλάνου marketing για μικρές παραγωγικές μονάδες με σκοπό την στοχευμένη τοποθέτηση των προϊόντων τους στην εκάστοτε αγορά – στόχο.

ΝΟΜΗ packaging & branding: Αυτή μας η υπηρεσία συχνά εμπεριέχεται στην υπηρεσία του marketing αλλά παρέχεται και ανεξάρτητα. Λόγω του ότι η ΝΟΜΗ πλαισιώνεται από ένα σύνολο ανθρώπων ειδικών σε διάφορους τομείς μέσα στους οποίους είναι βέβαια το marketing αλλά επίσης είναι και ο γραφιστικός σχεδιασμός, η διαφημιστική παραγωγή βίντεο & animation και άλλες υπηρεσίες του δημιουργικού τομέα, έχουμε τη δυνατότητα να αναλάβουμε τον σχεδιασμό της συσκευασίας ενός προϊόντος ή μίας σειράς προϊόντων καθώς επίσης και την διαφημιστική του καμπάνια.

ΝΟΜΗ Augmented Reality: Η πιο καινοτόμα υπηρεσία μας. Πρόκειται για μία νέα υπηρεσία αρκετά καινοτόμα για τα ελληνικά και όχι μόνο δεδομένα που θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά στην έκθεση EXPOTROF η οποία αποτελεί την προβολή  προϊόντων με τον πλέον σύγχρονο τρόπο χρήσει επαυξημένης πραγματικότητας. Με την εφαρμογή αυτής της υπηρεσίας δίνουμε τη δυνατότητα στο προϊόν να ζωντανέψει στα χέρια του χρήστη βλέποντάς το μέσα από το κινητό ή το tablet του παρουσιάζοντάς του μια πληθώρα πληροφοριών σε ένα σύγχρονο περιβάλλον με χρήση πολυμέσων (3D αντικείμενα, κινούμενα γραφικά, υπερσυνδέσεις και mini διαδραστικές εφαρμογές).

 

 

Πως προέκυψε η ιδέα δημιουργίας μίας τέτοιας επιχείρησης;

Τα τελευταία 10 χρόνια δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στον τομέα του marketing και των πωλήσεων ως εξωτερικός συνεργάτης μικρών επιχειρήσεων παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα marketing, ανάλυσης αγοράς και ανάπτυξης πωλήσεων.

Το μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου μου ήταν εταιρίες που ανήκουν στον κλάδο του τροφίμου και του ποτού. Η τριβή με τον κλάδο αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να μελετήσω σε βάθος την συγκεκριμένη αγορά και να έρθω πολλές φορές αντιμέτωπος με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις κατά την προσπάθεια που καταβάλουν για ανάπτυξη.

Διαπίστωσα λοιπόν την αδυναμία πολλών παραγωγών να προβάλουν, να προωθήσουν και να υποστηρίξουν τα προϊόντα τους καθώς και την απουσία μιας “βάσης δεδομένων” προϊόντων μικρών παραγωγών στο διαδίκτυο που ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να ανατρέχει και να βλέπει τι παράγει η ελληνική Γη.

Έτσι γεννήθηκε η ΝΟΜΗ.

Δημιουργήσαμε ένα brand που μπορεί να αποτελέσει ασπίδα και ομπρέλα για όλους τους παραγωγούς και μεταποιητές ελληνικών παραδοσιακών και delicatessen προϊόντων.

 

Ποια είναι η μεγαλύτερη σας επιτυχία έως σήμερα;

Είμαστε μόλις ενάμιση χρόνο στην αγορά και δεν θα ήταν πολύ ασφαλές να μιλάμε για επιτυχία, είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο. Μπορούμε όμως να μιλήσουμε για πολύ θετικά, ποιοτικά αλλά και ποσοτικά, μηνύματα.

Το σημαντικότερο όλων είναι η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν από την πρώτη μέρα έως και σήμερα οι παραγωγοί μας, οι πελάτες μας δηλαδή. Παρόλο που για να συμμετέχει κάποιος στη ΝΟΜΗ καλείται να καταβάλει ετήσια συνδρομή, παραγωγοί με ένα σύνολο 1500 και πλέον προϊόντων επιλέγουν τη ΝΟΜΗ για να διαφημίσουν την παραγωγή τους σε μία τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία. Επίσης, σημαντικό είναι ότι το 95% του πελατολογίου μας έχει ανανεώσει τη συνδρομή του στη ΝΟΜΗ για ακόμα ένα έτος.

Ακόμη, την ποιότητα της υπηρεσίας μας αποδεικνύουν και τα στατιστικά μας τα οποία είναι εξαιρετικά αν σκεφτεί κανείς ότι η ΝΟΜΗ απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο target group. Μερικά από αυτά είναι:

  • Περισσότεροι από 15000 μοναδικοί χρήστες έχουν επιλέξει τη ΝΟΜΗ για να κάνουν έρευνα για το τι παράγει η Ελλάδα.
  • Η μέση διάρκεια που μένουν οι χρήστες στη σελίδα μας είναι μεγαλύτερη από 3 λεπτά.
  • Ένα εξαιρετικό στατιστικό είναι το πολύ μικρό ποσοστό αποχώρησης από τη σελίδα μας που είναι μικρότερο από 3%. Αυτό σημαίνει ότι η ΝΟΜΗ «κρατάει» στη σελίδα της το 97% των χρηστών. Έτσι καταλαβαίνει κανείς πόσο επιτυχημένη και στοχευμένη είναι η διαφήμιση της ΝΟΜΗΣ.

Τέλος, σημαντικός για εμάς είναι ο ρυθμός ανάπτυξης που παρουσιάζει η ΝΟΜΗ όπου μας δείχνει ότι το 2017 πρόκειται να τριπλασιαστούν όλα μας τα στατιστικά αλλά και τα προϊόντα που θα μπορεί κάποιος να δει αν επισκεφτεί τη σελίδα μας.

 

Ποιο είναι το όραμα σας για το μέλλον;

Το όραμά μας για το μέλλον είναι μέσα από το portfolio των υπηρεσιών της ΝΟΜΗΣ να ενισχυθεί η θέση του ελληνικού προϊόντος στην κουλτούρα του κάθε καταναλωτή ελληνικών προϊόντων. Η ανάγκη των Ελλήνων παραγωγών για προώθηση των προϊόντων τους αλλά και των χρηστών που αναζητούν ελληνικά προϊόντα είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό να καλύπτεται από τη ΝΟΜΗ.

Τα ελληνικά προϊόντα είναι γεμάτα μυστικά και φτιαγμένα με φροντίδα και αγάπη από τους παραγωγούς τους. Με την ίδια φροντίδα και αγάπη λοιπόν, στόχος της ΝΟΜΗΣ είναι να συνδέσει αυτή την εμπειρία που περικλείει το ελληνικό προϊόν με την καθημερινή διατροφική συνήθεια του καταναλωτή.